petak, 25. studenoga 2016.

Grah sa mesom, meso sa grahom...



Grah ah taj grah...Morate ga se najesti i biti sretni i zadovoljni...:)  Ovo je grah bez zaprske..KO zeli moze ga zaprziti..


Sastojci
  • 500 gr graha
  • 300 gr suhih kostiju ili mesa suhog
  • 1 dobra teleca koljenica
  • 1 glavica crveno gluka
  • 2-3 cehna bijelog luka
  • 3 kasike persuna i mrkve
  • 1-2 kasike ajvara
  • lovorov list
  • po ukusu biber, so i vegeta
  • 1 solja mix povrca kojeg imate (ja sam imala mix za supu)
  • ulje
  • voda
  • 1 govedja kocka


Priprema
1.
Grah pokiseliti noc prije u cistu hladnu vodu...

Pa ujutro prije kuhanja isperite ga.--

2.
Prvo ga jednom kratko obariti ..

3.
Meso pripremiti ...

4.
Obariti i meso kratko i prosuti tu vodu---
Ja obavezno meso svako prokuham prije kuhanja..

5.
U pretis staviti grah, meso, povrce,mrkvu i persun, lovorov list, biber, vegetu , so....
Luk crveni i bijeli...
Nasuti vode da prekrije grah..  Dodatikocku govedju i sve zajedno pomijesati pa staviti kuhati
6.
Obavezno kasiku dvije ajvara...
Sve 
prekriti vodom i kuhati...
Kuhati grah nekih 1 h ..Nek se dobro skuha...I meso i grah...
7.
Servirati uz salatu po zelji..
Ja sam uz ljute fefe.. :)Kako ih Tajrica zove--

Prijatno vam !!!!


0 komentari:

Objavi komentar